„A  LeFaGySz nem viccel!” A ZEMPLÉNBEN SEM !!!

Előszóban minden kedves túratársat, Aki komolyan gondolja a túrán való indulását megkérném, hogy legyen kedves jaat-nak e-mailt küldeni azzal a tartalommal, hogy

1. Mely távon akar indulni,
2. Kér-e levest a célban. Ha kér vega-zöldséges vagy bablevest.

Az étel fontos lenne, mert a vendéglátósnak pár nappal korábban kellene mondanunk valami irányszámot.

Valamint kérjük szállás ügyben ne nálunk érdeklődjön senki, mindenki magának próbálja meg intézni. Köszönjük.

Előre is köszönjük, az e-mail címeket nyilván sehová nem használjuk fel, tovább azokat nem adjuk.

Ahová kérnénk a jelentkezést: janatt kukuc freemail pont hu

EREDMÉNYEK

Isten hozott a LeFaGySz extrém téli teljesítménytúrán. A teljesítménytúra útvonalán szolgáltatás nincs. Az ellenőrző pontokra tájfutó bóják, és tájfutó szúróbélyegzők vannak kirakva, az ellenőrzőponton való áthaladásodat, az útvonal leírás szerint, az adott ellenőrzőpontnak megfelelő szúróbélyegző lyukasztással tudod igazolni. A túra útvonalán, és a megadott pontok bármelyikén pontőr lehetséges. A túrán seprű NEM indul, ezért javasoljuk a túra csoportos teljesítését. Sikeres teljesítéshez a megadott útvonalon kell végighaladnod, és a távodnak megfelelő célzárásig kell célba érned: a 48-as távon 20 óráig, az 58-as  távon 22 óráig van nyitva a cél. A távok között átnevezhetsz, ez esetben a választott távra vonatkozó útvonal, és célzárás a mérvadó. Ha túrát feladni kényszerülsz, és a célba se szándékozol bejönni, üzend meg más túrázókkal, vagy hívd a rendezőket a következő számokon: 20-350-65-66 vagy 70-282-20-92 (remélem van roaming csomagod). Az útvonal - néhány szakasz kivételével - jelzett turistaúton halad. A jelzetlen részeken, illetve ahol nagyon hiányosak a jelzések, szalagokat helyeztünk ki. A térképolvasás, tájékozódás a te feladatod! A túrán mindenki saját felelősségére indul, a rendezőségtől kártérítés semmilyen címen nem igényelhető.

Csapjunk a lecsóba!!...Zöööld
A rajból a K^-ön jobbra a főutcán indulsz el, a jelzést szalagokkal erősítettük meg. A dombtetőn jobbra fordulsz, és a fenyves melletti földútra térsz, elhaladsz vízmű mellet, hamarosan jobbra átvágsz a szántón. Szemben az erdő alján „tájvédelmi tábla” világít fehéren /kivéve ha havas a táj/, na ott már találsz jelzést. Hatosváróig a K^-ön megtalálod az (1. EP). Hatosvárótól a szalagozást követed, Nagy-Hársasig (2 EP). Nagy-Hársastól /XVII.35 határkő/ balra fordulsz a Z- jelzésen, ezen haladsz, árkon-bokron Tolvaj-hegyen át, a P^ letérőig. Idáig már a 3., 4. EP-ket is begyűjtötted. Elágazásban balra térsz a P^-re, követed, szalagokkal segítjük, hogy visszatérj a rajthelyre (5. EP). A bemelegítés megvolt, a kapun kilépve most balra indulsz! Pár méter után eléred a balról becsatlakozó K+ jelzést, melyen egyenesen haladsz, majd a temető sarkánál jobbra, még mindig a K+ jelen, Füzér határáig. Jól gondolod, ezen a szakaszon találod a 6.EP-t. A füzéri házak előtt jobbra térsz a KL-re, szalagozás is segít. KL-en felmászol a FÜZÉRI VÁRBA(7. EP). Vissza a KL jelzésen, majd jobbra térsz, egy keskeny ösvényen a szalagozást követed. A műútra érve balra, majd a K+-en jobbra, pár lépés után eléred a falu r.k.templomát. Itt balra, pár lépés után a jobbról becsatlakozó P- -on egyenesen haladsz. A P- -t Hollóházán át, Pányoki-kútig (8. EP) követed. Itt jobbra a P+-en Hálisten-tetőig, majd egyenesen a S^ jelzésen a Szurok-hegyig. A csúcson találod majd a 9. EP.-t. Szurok-hegy csúcsától rövid séta a Z^-n, nekimész a "XVII. 8" határkőnek. Itt jobbra a Z--re térve szúrsz a 10., 11., és a 12. EP-knél /11. EP Vadmalac spori pihegője/. Felérve Nagy-Milicre megpillantod a 13. EP.-t. Nagy-Milicről visszafordulsz a K--n Bodó-rét felé! Ezen a szakaszon lesz a 14. EP. A K-/K+ elágazásnál balra, a K+-en ereszkedsz 15. EP-ig, majd Füzérig. A faluban a K+, K-/ P- elágazásánál balra fordulsz és a K-/ P- közös szakaszán indulsz kifelé a faluból. A P- elkanyarodik a várhoz, te a K--t követed, a Várkút mellett elhaladva mész Senyánszki rétig 17. EP
CSAK 58-as TÁV RÉSZÉRE: 19.30 után a Nagy-Milic-felé nem elgedjük tovább a résztvevőket!     Követed a K- a Csataréti Eh-ig, itt a P^-ön jobbra térsz, szalagok is segítenek majd, egy széles földúton haladsz Vaskapuig(17 EP). Innét a Z--n balra indulsz el, és ismét tiszteletedet teszed Nagy-Milicen(18. EP). A K--n indulsz el visszafelé, a Csataréti Eh irányába!!! Elhaladsz a ház mellett, és egy széles dózer úton jobbra tartasz a szalagokat követve. Hamarosan eléred a Magyari emlékművet, ha még sem akkor fordulj vissza, és a másik jobbra indulj el. Ezen a szalagozáson találod a 19 EP-t. A földút szerpentinben halad, és visszavezet Senyánszki rétig ahol már jártál…

MINDKÉT TÁV RÉSZÉRE: Senyánszki réttől a Kn-t követed, mely levezet Pusztafaluba, a CÉLBA. Hát ennyi volt… GRATULÁLOK!